sobota, 24 grudnia 2011

Traditional Cheesecake with my extra ingredient

























W tym poście chciałabym powiedzieć Wam o zaskakującym dodatku do sernika, który dobrałam sama. Chciałam coś zmienić, żeby sernik nie smakował zawsze tak samo. Strzałem w dziesiątkę okazały się powidła śliwkowe. To nie żart. :) Powidła dodały sernikowi kwaskowatego posmaku i smakował jak nigdy dotąd.
Alexa

In this post I would like to say you about suprising extra ingredient to Cheesecake. I wanted change something in this traditional cake. The best was plum jam. It isn't a joke. :) Plum jam added sour taste to the Cheesecake and that was fantastic.
Alexa

4 komentarze:

  1. Super ! Szkoda, że nie będę miała okazji spróbować ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pewna, że takie połączenie jest świetne! Moja wyobraźnia już działa. Teraz muszę sobie zrobić coś z powidłami, ale nie wiem, czy starczy mi czasu na sernik. Pokombinuję z czymś szybszym...
    Serdecznie Cię pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooh, this looks really good! Can you share the recipe for the cheesecake?

    OdpowiedzUsuń