czwartek, 22 grudnia 2011

Start


Hej!
Dzisiaj zaczynam mojego pierwszego bloga o wszystkim co jest związane z gotowaniem i dobrym jedzeniem.
Mam nadzieję, że część z Was zainteresuje się moimi pomysłami i propozycjami. Mam zamiar wprowadzić kilka projektów kulinarnych, aby wypróbować siebie i wprowadzić mojego bloga, mnie i Was w wir zabawy kulinarnej. Będę się inspirowała różnymi blogami, książkami, filmami oraz własną kuchnią i własną twórczością.
Zapraszam do wspólnego gotowania :) !
Alexa

Hi!
Today I'm starting my first blog about everything what is connected to cooking & delicious food. I hope, part of you will be intrested with my ideas & propositions. I'm going to introduct some culinary projects to me & my blog into a culinary fun & pleasure. I'm going to inspire myself by some another blogs, books, movies and my own kitchen and my creativity.
Alexa

1 komentarz: